Liste der Publikationen des Arbeitsbereichs
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Korunka, C., Scharitzer, D., & Sonnek, A. (2003). Mitarbeiter- und Kundenzufriedenheit in oeffentlichen Organisationen: Eine Laengsschnittstudie bei der Einfuehrung von New Public Management. Zeitschrift für Arbeits- und Organisationspsychologie, 47(4), 208-221. http://www.scopus.com/scopus/inward/record.url?eid=2-s2.0-0242426632&partnerID@&rel=R5.6.0
Korunka, C., Carayon, P., Sainfort, F., Scharitzer, D., & Hoonakker, P. L. T. (2003). Quality in the public sector from an employee's perspective: Results from a transnational comparison. Total Quality Management & Business Excellence, 14(5), 541-552. http://www.scopus.com/scopus/inward/record.url?eid=2-s2.0-0037792151&partnerID@&rel=R5.6.0
Korunka, C., Sonnek, A., & Scharitzer, D. (2003). Quality institutionalization in public services as a precondition for job satisfaction and customer satisfaction. in J. Hellgren, K. Näswall, M. Sverke, & M. Söderfeldt (Hrsg.), New Organziational challenges for human service work (S. 97-114). Rainer Hampp Verlag.
Korunka, C., & Stumm, G. (Hrsg.) (2003). Schwerpunktheft Weltkongress für Psychotherapie, Wien 2002, II. Person - Internationale Zeitschrift für Personzentrierte und Existenzielle Psychotherapie, 5(1). Unknown publisher.
Korunka, C., Frank, H., Lueger, M., & Mugler, J. (2003). The Entrepreneurial Personality in the Context of Resources, Environment, and the Startup Process-A Configurational Approach. Entrepreneurship: Theory and Practice, 28(1), 23-42.
Korunka, C., Nemeskeri, N., & Sauer, J. (2002). Carl Rogers als Psychotherapieforscher - Eine kritische Würdigung. Person: Internationale Zeitschrift für Personzentrierte und Experienzielle Psychotherapie und Beratung, 5(2), 68-89.
Sonnek, A., Korunka, C., & Scharitzer, D. (2002). Developing a model of the relationship between customer satisfaction and jobs satisfaction in public service organizations. in Proceedings of the 2002 IEMS-Conference
Korunka, C., Sonnek, A., Scharitzer, D., Carayon, P., & Hoonakker, P. L. T. (2002). Die wahrgenommene Kundenorientierung der Mitarbeiter in der öffentlichen Verwaltung. der markt - Journal für Marketing, 41(163), 144-157.
Frank, H., Korunka, C., & Lueger, M. (2002). Entrepreneurial Spirit: Unternehmerische Haltung und Gründungswissen. Facultas.
Korunka, C. (2002). Human-Computer-Interaction and Quality of Working Life: Organizational aspects of implementing new technologies. in E. Cifre, M. Salanova, & M. D. Martinez-Perez (Hrsg.), New Information technology and work psychology: European trends towards fitting individual, job and organizational characteristics to new information technology (S. 34-48). Universitat Jaume I - University Press.
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