Liste der Publikationen des Arbeitsbereichs

Korunka, C., Sonnek, A., & Scharitzer, D. (2003). Quality institutionalization in public services as a precondition for job satisfaction and customer satisfaction. in J. Hellgren, K. Näswall, M. Sverke, & M. Söderfeldt (Hrsg.), New Organziational challenges for human service work (S. 97-114). Rainer Hampp Verlag.

Korunka, C., Sonnek, A., Scharitzer, D., Carayon, P., & Hoonakker, P. L. T. (2002). Die wahrgenommene Kundenorientierung der Mitarbeiter in der öffentlichen Verwaltung. der markt - Journal für Marketing, 41(163), 144-157.

Korunka, C. (2002). Human-Computer-Interaction and Quality of Working Life: Organizational aspects of implementing new technologies. in E. Cifre, M. Salanova, & M. D. Martinez-Perez (Hrsg.), New Information technology and work psychology: European trends towards fitting individual, job and organizational characteristics to new information technology (S. 34-48). Universitat Jaume I - University Press.